Jumaat, April 21, 2017

#DudaDara - Duda Gila Aku

Dapatkan  secara eksklusif di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2017, di PWTC, booth Penerbitan Fajar Pakeer. Tarikh: 28 April - 7 Mei 2017
Tempat: Dewan Merdeka (Tingkat 4), PWTC
Booth: J024 - J026

UNTUK MELANGGAN
www.penerbitanfajarpakeer.my

Tajuk: #DudaDara
Penulis: Rehal Nuharis, Nia Qurratun’aini, Hanny Esandra, Zany Ezatie & Bikash Nur Idris
ISBN: 978-967-365-303-4
Harga: RM22.00 / RM25.00 

#UdaDara - Rehal Nuharis
Abang Pilih Yang Mana
“Aku pendekkan cerita ya. Dulu masa sekolah aku tak tau pun yang rupanya dia dengan kawan baik dia, Wawa syok kat aku. Dia orang berebut nak dapatkan aku. Satu hari tu dia orang datang jumpa aku tanya abang pilih yang mana? Laju ajelah aku jawab aku pilih Wawa sebab masa tu Wawa lagi cun daripada dia,” cerita Uda mula membuka kembali cerita zaman sekolah dengan Dara.

#NadimSyafa - Nia Qurratun’aini
Mr. Dudarella
“Mulai hari ni saya nak tukar. Bukan Cinderella.”
“Habis tu?”
“Dudarella.”
Nadim Qhairuddin menghadiahkan senyuman. “Dudarella?”
“Ya. Dudarella,” ucap Syafa Athira disulami jelingan manja dan bermakna.
“Kalau macam tu, duda ni memang rela sayangkan awak sampai akhir nafas dia.”

#ZafriAiris - Hanny Esandra
Duda Dilarang Masuk
“Kenapa, Airis? Awak tak suka kawan dengan duda?” 
“Erm, lebih kurang macam itulah. Saya tak suka berselindung. Lebih baik saya berterus terang. Saya tak terfikir pun nak berkawan dengan duda. Awak memang dilarang masuk.”
“Masuk ke mana?” 
“Masuk ke dalam hati saya!”

#IdhamIshaa - Zany Ezatie
Duda Full Package
“Ishaa sebenarnya...” Dia berdeham beberapa kali.
Beberapa ketika kemudian, “Ishaa dah jatuh cinta dengan Datuk.”
Mata dan kening kiri Ishaa Dania terangkat bagi melirik reaksi Idham Fadri.
“Who the hell are you!?”

#HambaliNaimi - Bikash Nur Idris
Duda Gila Aku
“Hmm, sayang sekali awak tak boleh buat cop tapak tangan anak-anak lain kat sini. Yalah, kahwin dengan saya kan takkan dapat anak.”
“You know it’s not gonna work on me, Naimi. Abang reda dengan kekurangan Naimi. Naimi pun kenalah reda dengan kelebihan abang.”

1 ulasan:

Julia Tarmidi berkata...

Salam singgah dan follow.. :)

Anda dijemput join GA sy

http://www.akuseorangtraveler.com/2017/10/tak-nak-sunyi-sepi-lagi-giveaway-by.html