Jumaat, April 17, 2015

Dr. Frost | Webtoon

Webtoon Dr. Frost.

Jangan baca kalau tak nak terjangkiti. Hehehe. 
Sebenarnya saya terminat dengan Dr. Frost ni bila baca sinopsis dramanya. Menarik giler! memang tertarik nak tengok dan melayan. Walaupun pelakonnya saya rasa macam kurang suka. Ahaks. Makanya, cubalah layan 1 episod dan... Adoi! Kenapa tak boleh nak pergi? Huhuhu.

Inilah poster drama Korea bertajuk Dr. Frost yang menggoda saya melalui sinopsinya. Dr. Frost, seorang pakar psikologi genius, tapi dia tak boleh rasa simpati kepada manusia lain sebab pernah kemalangan kecil dulu. Pendek kata, dia macam tak ada emosi dan tak pandai langsung tunjuk emosi.

Malangnya, bila saya tengok dramanya watak Dr. Frost ni rasa saya tak cukup 'kaku'. Huhuhu. Itu salahku =(


Makanya, saya pun tinggallah episode 1 drama tu dan terjumpa Dr. Frost versi Webtoon. Melekat habis! Suka giler! Rupanya di web manga, manhwa ni dah banyak epi banding di Webtoon. Memang jatuh wajib terjahlah =)

Sekarang sedang menjinakkan diri cuba layan dramanya secara 'paksa' sambil tunggu sambungan Webtoon yang daebak ;)

You've been warn. Jangan baca kalau tak nak terjangkiti. Kikiki.

Webtoon Dr. Frost. 
Saya suka sangat dengan relationship Dr. Frost dan pembantunya, Sung Ah. Walaupun Dr. Frost ni selalu kaku kejung, tapi comel giler tengok dia pekena pembantu dia tu. Comedy side sangat!

Tiada ulasan: